Vacature
Servicedesk Coördinator bij Xibis
Ben jij klantgericht en wil je groeien in IT-support?
Vanwege de groei in onze dienstverlening zijn we op zoek naar een Servicedesk Coördinator die onze klanten ondersteunt en meewerkt aan de verdere professionalisering van onze supportafdeling.
Wat ga je doen?
- Bewaken en opvolgen van klantmeldingen en deze afstemmen met klanten en collega’s
- Opbouwen van technische en functionele kennis van de Infor oplossingen via binnenkomende meldingen
- Zelfstandig of samen met collega’s 1e- en 2e-lijnsmeldingen oplossen
- Onderhouden van klantcontact en zorgen voor een optimale dienstverlening
- (Mede) verantwoordelijk zijn voor het bewaken en verbeteren van servicedeskprocessen
- Bijdragen aan de verdere professionalisering van Xibis Support
Wat neem je mee?
- Communicatieve vaardigheden: Je kunt helder en overtuigend communiceren en bent niet bang om met collega’s en klanten te spreken
- Flexibiliteit en stressbestendigheid: Je bent assertief en floreert in een dynamische omgeving
- Zelfstandigheid en teamspirit: Je werkt graag met veel vrijheid, zowel zelfstandig als samen met ervaren collega’s
- Opleidingsniveau: MBO/HBO werk- en denkniveau
- Reisbereidheid: Je bent flexibel en bereid om ook bij klanten op locatie te werken
Wie zijn wij?
Xibis is een toonaangevende Infor Partner in de Benelux, gespecialiseerd in de Infor CloudSuite voor de (maak)industrie. Met een pragmatische, persoonlijke aanpak en een focus op samenwerking en groei, werken we samen met onze klanten aan innovatieve oplossingen en duurzame successen. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuw talent om onze groei mogelijk te maken. We halen veel plezier uit het samenwerken met prestatiegerichte mensen met een ondernemersgeest. Professionals die voortdurend willen leren en innoveren.
Maak een verschil met jouw vakmanschap!
Bij Xibis werken we samen aan innovatieve oplossingen voor toonaangevende bedrijven in de maakindustrie. Als Servicedesk Coördinator krijg je de kans om met de krachtige oplossingen van Infor onze klanten te ondersteunen in hun groei en optimalisatie.
Wat kun je verwachten?
Een fijne werkomgeving met een enthousiast en loyaal team waarin de volgende waarden centraal staan:
• Persoonlijke relaties: Korte communicatielijnen en betrokkenheid bij klanten en collega’s
• Teamwork: Samenwerken op basis van verantwoordelijkheid, vrijheid en vertrouwen
• Kennisdeling: Onderling kennis uitwisselen en elkaar ondersteunen waar nodig
• Ontwikkeling: Doorlopend leren en werken met de nieuwste technieken en oplossingen
• Flexibiliteit: Werkplek- en werktijden zijn aanpasbaar aan jouw situatie
• Persoonlijke groei: Uitstekende begeleiding en mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen
Daarnaast bieden we
- Een uitstekend salaris, een jaarlijkse bonus op basis van bedrijfs- en individuele prestaties, 26 vakantiedagen, 3 ADV-dagen en een passende leaseauto of mobiliteitsvergoeding
- Een flexibele werkweek van 40, 36 of 32 uur behoort tot de mogelijkheden omdat wij van mening zijn dat jouw manier van werken bij jouw levensstijl moet passen
- Ongeveer zes keer per jaar organiseren we on-site bijeenkomsten om kennis te delen, gecombineerd met informele uitjes en etentjes om samen successen te vieren
Ben jij klaar om jouw financiële expertise naar een hoger niveau te tillen?
Solliciteer nu en word onderdeel van ons gedreven en betrokken team!
Xibis – Samen gaan we voor goud
Arjan van Beek
Sijmon van den Berg
Of reageer via ons formulier: